Zwróciłem się z wnioskiem o udzielenie odpowiedzi w sprawie praktyk Zarządu PLL LOT S.A., dotyczących powierzenia kluczowych obszarów zarządzania Spółką prokurentom, w miejsce członków Zarządu.
Kolejną równie ważną kwestią jest wyjaśnienie celowości przeprowadzania „akcji promocyjnych” przez PLL LOT S.A. oraz utrzymywania „promocyjnych cen” w taryfie „PROMO-LOT”, nieprzynoszących żadnych efektów tak „PR-owych” jak i finansowych. O „świetnej” promocji LOT i Polski pisałem już wcześniej [czytaj „Rząd chodzi po ziemi, czy gdzieś odleciał?„].
Jako przykład rozkładu biznesu w PLL LOT S.A., pozwalam sobie załączyć korespondencję e-mail’ową pomiędzy Spółką a jej niedoszłym klientem, który chciał wyczarterować samolot do Zjednoczonych Emiratów Arabskich dla grupy około piętnastu biznesmenów i został …. odesłany do Lufthansy.
Zapraszam Państwa do zapoznania się z interpelacją oraz załącznikami.